Scenario 28
မႏၲေလးကေန အုန္းေခ်ာတို႔ ဘာတို႔ ေက်ာ္ျပီးရင္ ျပင္ဦးလြင္အတက္ ၁၂မိုင္ စခန္းမွာ ေအးရွားေဝါ(လ္)ရဲ့ ယာဉ္ျဖတ္သန္းခ ေကာက္ခံတဲ့ တိုး(လ္)ဂိတ္ တစ္ခုရွိတယ္။ ျမန္မာျပည္ ကၽြန္ေတာ္ သြားခဲ့ဖူးသမ်ွ ေနရာေတြထဲမွာ အေကာက္က်စ္ဆံုး ဂိတ္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္တန္အထက္ ကားျဖတ္သြားရင္ က်ပ္ ၆၀၀ ေပးေဆာင္ရပါတယ္။ ေပးေဆာင္ရတာက ျပႆနာ မဟုတ္ပါဘူး။ ျပႆနာက
(၁) ပိုက္ဆံယူတယ္ မေတာင္းရင္ ေျပစာ မေပးဘူး။
(၂) ေျပစာေတာင္းလို႔ ေပးရင္ ကိုယ့္ကားျဖတ္တဲ့အခ်ိန္က ေျပစာ မဟုတ္ဘူး၊ အသင့္လုပ္ထားတဲ့ ေျပစာတစ္ေစာင္ ေကာက္ေပး လိုက္တယ္။
(၃) အဲဒါကို ကြန္ပလိန္းလုပ္ရင္ ေျပစာအသစ္တစ္ေစာင္ ထပ္ထုတ္ေပးတယ္၊ ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္ေတြ ရက္စြဲေတြက တလြဲျဖစ္ေနတယ္၊ ျဖစ္ေနတာမွ ေနာင္လာမယ့္ ၂၀၂၃ လို သကၠရာဇ္နဲ႔။
(၄) လက္လုပ္ေျပစာမ်ိဳး ရွိေသးတယ္။
(၄) ဒီသံုးခုေလာက္ လုပ္လိုက္လို႔ရွိရင္ အဲဒီက တာဝန္က်ေနတဲ့ လူဟာ တင္းတင္းမာမာ ေဟာက္ပါေတာ့တယ္။
ကၽြန္ေတာ္ အခါ ၁၀၀ ျဖတ္တယ္။ အခါ ၁၀၀ အဲလို ႀကံဳရတယ္။ ေသခ်ာတာက အဲဒီက ဝန္ထမ္းေတြ မသမာမႈ လုပ္ေနတာပါပဲ။ သူတို႔ ဒီလို မသမာ လုပ္တဲ့အတြက္ ေအးရွားေဝါ(လ္) အေနနဲ့ ဝင္ေငြ အမ်ားႀကီး ထိခိုက္တယ္။ အဲလို ထိခိုက္တဲ့အခါ ကုမၸဏီအေနနဲ႔ ရည္မွန္းထားတဲ့ ျပန္ဝင္ေငြ မရဘူးဆိုျပီး လမ္းအသံုးျပဳခ ထပ္တိုး ေကာက္ခံမယ္။ အဲဒီအခါ ျပည္သူလူထုပဲ ခံရတာပါပဲ။ ကုမၸဏီလည္း မမွားဘူး၊ ျပည္သူလူထုလည္း မမွားဘူး။ အဲဒီ အက်င့္ပ်က္ဝန္ထမ္းေတြ မွားေနၾကတာ။ ဘယ္ကို တိုင္ရမွန္း မသိလို့ အခါခါ ျဖတ္တိုင္း အခါခါ မေက်မနပ္ ျဖစ္ေနရတာ ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ အမွန္အတိုင္း ျဖစ္လာပာ့မလဲလို႔ ေတြးေနမိတယ္။ အစိုးရဝန္ထမ္းတင္ မဟုတ္ပါဘူး။ ကုမဿၸဏီဝန္ထမ္းေတြမွာလည္း ယုတ္မာတဲ့လူေတြ ရွိေနတတ္တာ သတိျပဳဖို႔ လိုပါလိမ့္မယ္။
အထက္ကဟာက Scenario(27-40) မွာ တင္ထားခဲ့တဲ့အေၾကာင္း။ ကိုယ္က ခ်လံေတြ ျဖတ္ပိုင္းေတြဆို သိမ္းမထားတတ္တဲ့သူမို႔ သက္ေသက မခိုင္လံုဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ ဒီတစ္ေခါက္ေတာ့ သက္ေသနဲ႔တကြ ဖမ္းျပလိုက္ပါတယ္။ ပထမပံုက ဂိတ္ကို မဝင္ခင္ပံုပါ။ ညာဘက္မွာ ကင္မရာရဲ႕ EXIF ေဒတာဖိုင္ ရွိပါတယ္။ အခ်ိန္ကို ၾကည့္ပါ။ ေနာက္တစ္ပံုက ဂိတ္ကို ျဖတ္ျပီး ေျပစာကို ရိုက္ထားတာပါ။ အခ်ိန္ေတြကို သတိျပဳေစလိုပါတယ္။
2 Responses to “Asia World's employees corruption”
ဖတ္ဖူးပါတယ္လို႕..... အခ်ိန္နဲ႕ တြဲခိုင္းသကိုး :D
Hi!Great and interesting blog you have:) Come and visit my site too. http://motors.com.mm/?utm_campaign=mot_mm_lb_blog_martaste&utm_source=mot_lb_blog&utm_medium=lb_blog
Post a Comment
Trackbacks
Leave a trackback